dijous, 17 de març del 2016

WIGETTA, UN VIAJE MÁGICO.


WIGETTA
UN VIAJE MÀGICO

Wigetta, un viaje màgico és el títol d’un dels llibres de la col·lecció Wigetta. És un llibre d’aventures. Són dos personatges, Vegetta y Willy, coneguts per ser una de les parelles més famoses de YouTube, emprenen una aventura al veure que el seu poble, Pueblo, ha sigut evadit per zombis. Junts han de fer un llarg viatge per salvar al seu poble.

El missatge que m’ha transmet aquest llibre es que has d’afrontar les aventures sense por i sempre es millor tenir a un company a la vora en el qui confiïs.

M’ha agradat molt aquest llibre, és un dels meu preferits. M’agrada molt el tema del que tracta i que sigui dels meus youtubers preferits ho fa molt millor. La portada es molt bonica però podria ser millor, en el segon llibre ja ho milloren. Es bastant graciós encara que el seu llenguatge es bastant formal. Les il·lustracions són el que més m’han agradat, les he trobat molt divertides i originals.

Recomanaria aquest llibre a tothom que vegi els seus vídeos i a la gent que els hi agradin les aventures perquè crec que els podria agradar ja que estar molt bé. No el recomanaria a ninguna persona en concret.

Saray Teodoro 6è A Escola Jaume I


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada